משלוחים

ברוכים הבאים לאתר הקניות לילדים ותינוקות  קושיז בייבי - Kushies Baby .

אנו מספקים ללקוחותינו שירות משלוחים לכל חלקי הארץ, השירות פעיל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00.

על מנת לייעל את המשלוח אליכם, מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים בשעות אלו, בית, מקום העבודה או כל כתובת אחרת.

אנו עושים את המיטב על מנת לספק לכם את חווית הקניה הטובה ביותר תוך התחשבות בנוחות שלך, בשל כך יצרנו עבורך מספר אפשרויות לקבלת הזמנתך:

שיטת משלוח

סכום הקניה – עלות המשלוח

זמן אספקה

שירות שליח עד הבית

ברכישה עד : 150 ₪ - עלות משלוח 29 ₪.

ברכישה בסכום מעל 150 ₪ משלוח חינם.

3 עד 5 ימי עסקים

למעט אזורי שילוח חריגים*

משלוח למרכז שירות

ברכישה עד : 150 ₪ - עלות משלוח 9 ₪.

3 עד 5 ימי עסקים

למעט אזורי שילוח חריגים* 

שיטות משלוח וזמני אספקה

שרות שליח עד הבית שירות מהיר לכל חלקי הארץ, הזמנתכם תשלח לכתובת עד בית הלקוח לכתובת האספקה שנמסרה בהזמנכם.

משלוח למרכז שירות:  למעלה מ-950 מרכזי שירות הפרושים ברב רחבי הארץ המוקמים בתוך נקודות מכירה ופועלים ברציפות 6 ימים בשבוע, 12 שעות ביום, הזמנתכם תשלח למרכז השירות הקרוב ביותר לכתובת האספקה שנמסרה בהזמנתכם, במידה ואין נקודת שרות בישובכם ההזמנה אנו ניידע אתכם במייל או/ו טלפונית והזמנתכם תשלח בדואר רשום באותה עלות, במידה ותיהיו מעוניינים לשנות את סוג השירות למשלוח עד הבית תחוייבו בהפרש עלות המשלוח.

התשלום עבור המשלוח יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ויצטרף לתשלום עבור המוצרים, ולא יהיה ניתן לביטול מכל סיבה שהיא, זולת אם בוטלה העסקה בשל פגם או אי התאמה מצידנו, או אם בוטלה העסקה בטרם בוצע המשלוח.

זמן אספקה: יום ההזמנה אינו חלק ממספר ימיי העסקים לאספקה, זמן האספקה הינו הזמן המוערך עד להגעת החבילה אליכם, אנו עושים את המיטב לספק את הזמנתכם בהקדם האפשרי. *יתכנו עיכובים באספקה בישובים מרוחקים עד 7 ימי עסקים, במקרה וכתובתכם אינה נמצאת באזורי השירות של חברת המשלוחים אנו נשלח את הזמנתכם באמצעות דואר ישראל. בכל מקרה שכזה אנו נעדכן אתכם בהתאם לפני משלוח החבילה אם במייל או/ו טלפוניתכאשר תגיעו לדף התשלום ייפתח שדה כתובת למשלוח, בו תוכלו להזין כל יעד בארץ,

מעקב משלוחים: לאחר ביצוע ההזמנה ישלח אליכם אישור ההזמנה במייל שהגדרתם במסך הקלדת פרטים או למייל איתו הינכם רשומים לאתר, עם סיום הכנת ההזמנה למשלוח ישלח אליכם פרטי משלוח ומספר מעקב המשלוח במייל. למעקב אחר משלוחים עד הבית ולמרכזי שירות לחץ כאן

לכל שאלה, אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך דף צור קשר באתר או במייל ונשמח לסייע כמיטב יכולתינו info@kushies.co.il

החזרות

  • באפשרותך להחזיר את המוצרים שנקנו תוך 14 ימים מיום קבלתם, להחליפו או לקבל החזר כספי בניכוי עלות דמי משלוח בפועל, הנחות או קופונים שהיו בשימוש.
  • החזרות פרטים יתבצעו לכתובת זמנהוף 12 באר שבע, במידה ואתם מעוניינים שאנו נבצע את איסוף הפריט מכם ע"י חברת השליחויות (בעלות משלוח) יש לתאם זאת מול שרות הלקוחות במייל או/ו בטלפון.
  • בכדי להחזיר מוצר או להחליפו יש לשלוח את המוצר בצירוף חשבונית מקורית, ובאריזה מקורית כפי שנשלחה אליכם, פריט שיוחזר וחסרים בו חלקים, הושחת עקב אריזה לקויה או נפגם אצלכם לא יזוכה כלל.
  • החזרות חייבות להיות מוחזרות במצב חדש, ללא שימוש, באריזה המקורית, ועם כל התגים מצורפים. מוצרים שכובסו או נשטפו ו / או היו בשימוש לא ניתן להחזיר, ללא יוצא מן הכלל.
  • בשל אופי היגיינה שלהם, אנחנו לא יכולים לקבל החזרות של, אך לא רק, חיתולים, אבזרי החתלה, תחתון גמילה, בגדי ים ומוצרי הנקה, שיש בהן סימן לשימוש כלשהו. 
  • לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לסרב לכל החזרת מוצרים שאינם עומדים בתנאים וההגבלות שלנו.
  •  במקרה של קבלת פריט לא לפי ההזמנה (טעות במשלוח) או אם קיבלתם מוצר פגום, המשלוח יאסף על ידינו, היה ולאחר בדיקה המוצר נמצא תקין / תואם להזמנתכם תחויובו בעלויות המשלוחים בהתאם.
  • דמי משלוח ששולמו על פי עלות המשלוח בפועל לחברה לא יוחזרו אלא אם קבלת פריט לא נכון או מוצר פגום. החזרות לאחר 14 ימים מיום קבלת המוצר כפופים לאישור .
  • זיכוי כספי ינתן לאותו אמצעי תשלום בו בוצעה העסקה עד 14 יום מרגע קבלת ההחזרה על ידינו, אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, אין צורך לפנות לחברת האשראי ישירות. 
  • החזרות נבדקות באופן מלא לוודא כי התנאים והמגבלות הללו מולאו במלואן, דמי ביטול על כל עסקה הינה בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
  • לידיעתך אנו דורשים את מספר ההזמנה המקורי ו / או שם של הרוכש לעיבוד התהליך.